5 tipov ako vytvoriť zaujímavú ponuku

Späť
Ako už iste viete, tými najdôležitejšími v Briefite ste a vždy budete Vy. A keďže jediné, na čo sa musíte naozaj sústrediť pri propagovaní a inzerovaní u nás je ponuka samotná, pripravili sme pre Vás zopár tipov, ako vytvoriť úspešnú ponuku, ktorá zaujme a ktorá Vám bude fungovať.

1. Úderný nadpis

Nadpis je veľmi dôležitý. Je to na prvý pohľad iba pár slov, no práve týchto pár slov rozhoduje, či návštevník klikne na Vašu ponuku.
Nepoužívajte klasické, klišé nadpisy ktoré použiva každý. Zamyslite sa a vytvorte nadpis, ktorý je špecifický iba pre Vás, Váš produkť či službu. Nebojte sa experimentovať a zapojiť kreativitu. Najdôležitejšie je sa odlíšiť od ostatných a zaujať.

2. Video

Odlíšte sa od konkurencie a natočte seba, svoj produkt či opíšte svoje služby vo videu. Má to hneď niekoľko výhod a prinesie vám to skvelé výsledky.

Najprv si text, ktorý chcete povedať vo videu pripravte na papier a nahlas si ho prečítajte. Doporučujeme, aby Vaše videá nepresiahli viac ako 60 sekúnd. Všetko podstatné a unikátne povedzte hneď na začiatku videa a sústredte sa iba na to podstatné. Čím dlhšie video, tým je nižšia šanca, že návštevníci dopozerajú ponuku do konca. Opäť sa snažte klásť dôraz na to, aby ste hneď v prvých sekundách dokázali návštevníkov zaujať a vystihnúť to, čo je na vašej ponuke unikátne.

A ak si myslíte, že nie ste vhodný tip pre video alebo nemáte vhodné vybavenie, tak to vôbec nevadí. Využite to práve vo svoj prospech. Návštevníci ocenia vašu úprimnosť a drobné nedostatky premeníte na svoju silnú výhodu. Už to, že sa odhodľáte k natočeniu videa spravíte veľký krok vpred, možno niektorí aj prekonáte samých seba, no uvidíte, že to bude stáť za to. Nebojte sa experimentovať. Nejde o kvalitu videa, tí najdôležitejší ste a vždy budete vy a to, čo návštevníkom poviete.

3. Krátky, stručný popis

Opíšte Váš ponúkaný produkt či službu pár vetami. Nepoužívajte klasické opisy, ktoré su ako cez kopirák. Miesto toho, zamyslite sa, v čom je Váš produkt či služba unikátna, i keď len z Vášho pohľadu. Majte na pamäti, že kvalita je vždy viac ako kvantita a v tomto duchu opíšte vašu ponuku. Stručne, k veci a s miernym použitím kreativity zbadáte pozitívne výsledky.

4. Obrázky či fotografie na podporu predaja

Podporte celú ponuku aj pár obrázkami či vlastnými fotografiami. Stačí pár obrázkov a nie sú potrebné žiadne špeciálne efekty či úpravy. Najdôležitejšie je, ak Váš produkt či službu odzrkadlíte vo svojej pravej podstate.

Ponuka, ktorá predáva

Napísali ste silný nadpis, ktorý návštevníkov zaujal. Otvoria Vašu ponuku a pozrú si Vaše video, kde hneď vidia to podstatné. Už toto málo stačí na úspešný predaj. Navyše, všetko to, čo ste povedali vo videu potvrdíte pár vetami a celé to podporíte pár obrázkami. Stručná, jasná, efektívna promo video ponuka, ktorá nielen zaujme, ale aj šetrí čas, je na svete.

Posledná rada na záver: nezabudnite uviesť správne kontaktné údaje, pretože s takto vytvorenou ponukou sa Váš telefón či mailová schránka nudiť veru nebude.